Περί επιχείρησης

  • Μηίσθιεταίροςανδρίθυμώδει, φίλωδεοργίλωμησυναυλίζου. [Μην γίνεσαι σύντροφος και μην συνεταιρίζεσαι με άνθρωπο θυμώδη. Μην συγκατοικείς και μην συναναστρέφεσαι με φίλον ευέξαπτον.] (Παροιμίες 22,24)
  • Είναι μερικοί επιχειρηματίες, που ξανοίγονται πολύ και χάνουν τον έλεγχο. Αλλού τους χρωστάνε, αλλού πέφτουν έξω... Εμένα με αναπαύει, να έχουν συμμαζεμένη δουλειά, γερή και κερδοφόρα, για να μην έχουν συνέχεια μέριμνα στο κεφάλι τους και δεν μπορούν να κοιμηθούν από το άγχος και τις μέριμνες. (ΆγιοςΠαϊσιοςοΑγιορείτης)
  • Η καλύτερη επιχείρηση είναι να ανοίξει κανείς ένα εργοστάσιο, που να παράγει καλούς λογισμούς. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Αν ξεκινήσεις νέα επιχείρηση - πήγαινε ανατολικά και προσευχήσου. (Γέροντας Ιερώνυμος Verendyakin)
  • Για να πετύχεις στις επιχειρήσεις, πρέπει να καταφέρεις τους άλλους να βλέπουν τα πράγματα όπως τα βλέπεις εσύ. (Αριστοτέλης Ωνάσης)
  • Το μυστικό στις μπίζνες είναι να ξέρεις κάτι που κανένας άλλος δεν ξέρει. (Αριστοτέλης Ωνάσης)
  • Ο χρυσός κανόνας για κάθε επιχειρηματία είναι: ''Έλα στη θέση του πελάτη σου''. (Μάρντεν)
  • Οι επιχειρήσεις χρειάζονται 4 διαφορετικούς τύπους ανθρώπων: α) τον άνθρωπο της σκέψης β) τον άνθρωπο της δράσης γ) τον κοινωνικό άνθρωπο και δ) τον άνθρωπο της πρώτης γραμμής. (Ντρούγκερ)
  • Οι άνθρωποι είναι πόροι για μια επιχείρηση, όχι κόστος. (Ντρούγκερ)
  • Οι πέντε βασικές δουλειές ενός διευθυντή: 1) Βάζει στόχους 2) Οργανώνει 3) Ενθαρρύνει 4) Ελέγχει και 5) Αναπτύσσει τους ανθρώπους του. (Ντρούγκερ)
  • Οι άνθρωποι που διστάζουν, δεν επιτυγχάνουν συνήθως στις επιχειρήσεις τους (Ναπολέων)
  • Υπάρχει μόνο ένας κανόνας για τους βιομήχανους. Κάνε τα καλύτερα όσο το δυνατόν προϊόντα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος, πληρώνοντας τους μεγαλύτερους όσο το δυνατόν μισθούς. (ΧένρυΦόρντ)
  • Η οικονομική επιτυχία προκύπτει, όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι καλά, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου, είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά. (ΤζονΚέϊ)
  • Να προσλαμβάνεις ανθρώπους στην επιχείρησή σου, με τρία βασικά χαρακτηριστικά: ακεραιότητα, εξυπνάδα, ενεργητικότητα. Αν δεν έχουν όμως το πρώτο, τα άλλα δυο θα σε εξοντώσουν.
  • Οι τρεις κανόνες του marketing είναι: Α)να έχεις ενδιαφέρον μήνυμα Β)να διαφοροποιείσαι από τους άλλους και Γ)να είσαι συνεπής.
  • Για κάθε έναν πελάτη που παραπονιέται, πενήντα φεύγουν.
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
  • Κάλλιο δούλο κλέφτη, παρά συνέταιρο.
  • Όποιος πολύ απλώνεται, γρήγορα μαζεύεται.
  • Μην απλώνεσαι περισσότερο από το πάπλωμά σου.
  • Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες.
  • Μην ανοίγεις μαγαζί αν δεν ξέρεις να χαμογελάς. (Εβραϊκήπαροιμία)