Περί μαγείας-μέντιουμ

  • Ουχευρεθήσεταιενσοιπερικαθαίρωντονυιόναυτούήτηνθυγατέρααυτούενπυρί, μαντευόμενοςμαντείαν, κληδονιζόμενοςκαιοιωνιζόμενος, φαρμακόςεπαείδωνεπαοιδήν, εγγαστρίμυθοςκαιτερατοσκόπος, επερωτώντουςνεκρούς. ΈστιγαρβδέλυγμαΚυρίωτωΘεώσουπαςποιώνταύτα. [Δεν πρέπει να υπάρξει, ποτέ μεταξύ σας κάποιος, ο οποίος, για να εξαγνίσει τάχα τον υιόν ή την θυγατέρα του, θα περνά αυτούς, δια της φωτιάς. Ή άλλος ο οποίος θα ζηταέι μαντείες ή θα λέει μαντείες, ή θα παρατηρεί σημεία και οιωνούς, για να εξακριβώνει το μέλλον. Δεν θα υπάρχει μεταξύ σας μάγος, που θα ψάλλει μαγικές ωδές, ούτε άνθρωπος που θα φαίνεται ομιλών από την κοιλιά (εγγαστρίμυθος), ούτε τερατοσκόπος, που θα παρατηρεί τάχα τέρατα στον ουρανό, για να προλέγει το μέλλον, ούτε άλλος (πνευματιστής), που θα ερωτά τους νεκρούς. Εκείνος, που θα πράττει αυτά, είναι μισητός και αποκρουστικός εκ μέρους Κυρίου του Θεού σου.] (Δευτερονόμιο 18,10-12)
  • Και ανήρ ή γυνή, ος αν γένηται αυτών εγγαστρίμυθος ή επαοιδός, θανάτω θανατούσθωσαν αμφότεροι· λίθοις λιθοβολήσετε αυτούς, ένοχοι είσι.[Άνδρας ή γυναίκα που θέλουν να γίνουν εγγαστρίμυθοι ή μάγοι ψάλλοντας μαγικές ωδάς, θα τιμωρηθούν και οι δύο δια θανάτου, θα τους εκτελέσετε δια λιθοβολισμού. Είναι ένοχοι.] (Λευιτικόν 20,27)
  • Δεν υπάρχει πιο γελοίο πράγμα, από το να προβλέπουμε και να συμπεραίνουμε το μέλλον του ανθρώπου, από τα ζώδια του ουρανού. Είναι καταγέλαστοι όσοι ασχολούνται με την ανύπαρκτη τέχνη του αστρολόγου και όσοι πιστεύουν, ότι αυτοί έχουν τη δύναμη να γνωρίζουν την τύχη τους. (Μέγας Βασίλειος)
  • Οι άνθρωποι που ασχολούνται με την τύχη και τα ζώδια, είναι και παράλογοι και άθεοι, επειδή αυτή η απασχόληση καταργεί τη θέληση του Δημιουργού,που τα έφτιαξε και τα κυβερνά όλα σωστά και δίκαια, αλλά καταργεί και το αυτεξούσιο του ανθρώπου, ο οποίος όντας λογικός και ελεύθερος, καταντά να διοικείται δήθεν, από άλογα σώματα. (Άγιος Συμεών ο Θεσσαλονίκης)
  • Όσοι Χριστιανοί ασχολούνται με τα μαγικά, διώχνουν από τις καρδιές τους τη Θεία Χάρη, το Πνεύμα το Άγιο και βάζουν μέσα τους το ακάθαρτο πνεύμα, το δαιμόνιο. Με την δαιμονική ενέργεια τότε, κάνουν κάθετι το σατανικό και περίεργο. Γίνονται προδότες του Χριστού, ασεβείς ειδωλολάτρες και σατανολάτρες. (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)
  • Οι μάγοι και όσοι καταφεύγουν σ'αυτούς, χάνουν την Βασιλεία των Ουρανών και θα κολάζονται χειρότερα και από τους ειδωλολάτρες. (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)
  • Η αιτία που οι σημερινοί Χριστιανοί έπεσαν στα έργα του διαβόλου και μάλιστα στα μαγικά, είναι το ότι δεν συλλογίζονται τις υποσχέσεις εκείνες που έδωσαν στο Χριστό όταν βαπτίστηκαν, αλλά τις ξέχασαν και τις έσβησαν τελείως από την μνήμη τους και την καρδιά τους. Γι' αυτό και πραγματοποιούνται σ' αυτούς τα λόγια που είπε ο Κύριος: ''Όταν το ακάθαρτο πνεύμα (το δαιμόνιο) βγει από τον άνθρωπο, περιδιαβαίνει σε τόπους άνυδρους ζητώντας ανάπαυση, μα δεν βρίσκει''. (Γιατί ανάπαυση βρίσκει μόνο όταν κυριεύει τον άνθρωπο και του κάνει κακό). Τότε λέει: ''Ας γυρίσω πάλι στο σπιτάκι μου (δηλαδή στην καρδιά του ανθρώπου), απ' όπου έφυγα''. Και όταν έρθει, βρίσκει το σπίτι αφύλαχτο, σκουπισμένο, στολισμένο, έτοιμο. (Βρίσκει δηλαδή τον άνθρωπο αμέριμνο και διατεθειμένο να τον δεχθεί πάλι). Τότε πηγαίνει, φέρνει και άλλα επτά δαιμόνια, πονηρότερα μάλιστα, μπαίνει μαζί τους σηήν καρδιά του ανθρώπου και κατοικεί εκεί μόνιμα πιά. Έτσι η κατάσταση του ανθρώπου γίνεται τελικά χειρότερη απ' ό,τι ήταν πριν (και από το Βάπτισμα!). (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)
  • Για να φυλάγεστε από τα μαγικά και την ενέργεια των δαιμόνων, να έχετε όλοι - μικροί και μεγάλοι, άνδρες και γυναίκες - κρεμασμένο στο λαιμό σας τον τίμιο Σταυρό. Τρέμουν οι δαίμονες τον τύπο του Σταυρού και φεύγουν μακριά όταν τον βλέπουν. Άλλωστε, όπως ομολόγησαν οι ίδιοι στον Άγιο Ιωάννη τον Βοστρινό, που είχε εξουσία κατά των ακαθάρτων πνευμάτων, τρία πράγματα φοβούνται περισσότερο· το Σταυρό, το άγιο Βάπτισμα και τη Θεία Κοινωνία. Να έχετε επίσης στο σπίτι σας, αλλά και μαζί σας, το Άγιο Ευαγγέλιο. Και φυσικά να το μελετάτε. Σε όποιο σπίτι υπάρχει Ευαγγέλιο δεν μπαίνει ο διάβολος. Τα ανδρόγυνα πρέπει να εξομολογούνται και να μεταλαμβάνουν έτσι τα άχραντα Μυστήρια. Προπαντός τα ανδρόγυνα να έχουν πίστη στερεή και ακλόνητη στον Κύριο και Αυτός θα διαλύσει τις ενέργειες των δαιμόνων. Αν, για την ολιγοπιστία μερικών Χριστιανών, οι δαίμονες παρουσιάζουν διάφορα φαντάσματα, είτε σε τάφους είτε σε σπίτια είτε αλλού, να καλείται ιερέας, να γίνεται αγιασμός και να ραντίζεται ο τόπος. Ετσι, με τη Θεία Χάρη, διαλύεται κάθε δαιμονική ενέργεια. Τέλος, όταν ένας Χριστιανός πρόκειται να χτίσει σπίτι ή να κατασκευάσει καϊκι κ.ό.κ., ας προσκαλεί έναν ιερέα να του κάνει αγιασμό και να διαβάσει την κατάλληλη για την περίσταση ευχή της Εκκλησίας μας. (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)
  • Τα είδη της μαγείας είναι πολλά. Αφού ο διάβολος χωρίστηκε από τον ένα Θεό, έπεσε στα πολλά και έγινε "ποικίλος και πολυμέριστος". Έτσι και τα είδη της κακίας και των μαγικών, που επινόησε και έσπειρε στους ταλαίπωρους ανθρώπους, είναι ποικίλα, σχεδόν αναρίθμητα. Και να τα βασικότερα είδη:
    1) Η καθαυτό μαγεία: Είναι, θα λέγαμε, μια τέχνη, με την οποία καλούνται οι δαίμονες και ερωτώνται και απαντούν, φανερώνοντας άλλοτε κρυμμένους θησαυρούς, άλλοτε ερμηνείες ονείρων και άλλοτε άλλα απόκρυφα. Όσοι ασκούν αυτή την "τέχνη" ονομάζονται μάγοι, και ισχυρίζονται ότι υπάρχουν τρεις τάξεις δαιμόνων· οι εναέριοι, που τους θεωρούν αγαθοποιούς· οι επίγειοι, που τους θεωρούν και καλούς και κακούς· και οι κάτω από τη γη, που τους χαρακτηρίζουν ως κακοποιούς. Στην πραγματικότητα, βέβαια, όλοι οι δαίμονες είναι κακοί και κακοποιοί, ποτέ αγαθοποιοί.
    2) Η μαντεία: Ασκείται από τους μάντεις. Αυτοί υπηρετούν τους δαίμονες, χρησιμοποιώντας την παλάμη του χεριού τους ή κάποιες θυσίες ή απατηλά έμπλαστρα ή άλλα παρόμοια μέσα. Οι μάντεις λένε ότι μπορούν να γνωρίσουν το μέλλον.
    3) Η γοητεία: Ασκείται από τους γόητες. Ονομάζονται έτσι από τους ''γόους'' (θρήνους), που κάνουν στα μνήματα, όταν επικαλούνται τους δαίμονες και τους ζητούν να βλάψουν έναν άνθρωπο - να τον παραλύσουν, να τον τυφλώσουν, να τον αρρωστήσουν γενικά. Αυτοί, επίσης, καμώνονται πως βγάζουν και νεκρούς από τον Άδη! Στους γόητες ανήκουν και εκείνοι που "βλέπουν" διάφορα φαντάσματα στους τάφους και ανοίγοντάς τους, καίνε δήθεν τους βρυκόλακες! Μία κατηγορία αυτών των ανθρώπων, που λέγονται γητευτές, μαζί με τις επικλήσεις των δαιμόνων ανακατεύουν ψαλμούς του Δαβίδ και ονόματα Αγίων, του Χριστού, της Θεοτόκου.
    4) Η φαρμακεία:
    Οι φαρμακοί κατασκευάζουν κάποια ''φαρμακερά''ποτά είτε για να θανατώσουν κάποιον είτε για να σκοτίσουν το νου του, είτε για να τον ελκύσουν σε σαρκικό έρωτα. Αυτά, κατεξοχήν, χρησιμοποιούν οι γυναίκες για να ''πλανέψουν''και να τραβήξουν τους άνδρες που θέλουν.
    5) Η οιωνοσκοπία:
    Οι οιωνοσκόποι προλέγουν δήθεν τα μέλλοντα από τον τρόπο που πετούν τα πουλιά, από τις φωνές των ζώων κ.λπ. Τέτοιοι, ουσιαστικά, είναι και οι προληπτικοί: Αυτοί προσέχουν ποιούς θα συναντήσουν, όταν μάλιστα πρόκειται να ταξιδέψουν ή να ψαρέψουν ή τέλος πάντων, να κάνουν κάποια εργασία. Επίσης πιστεύουν στη μοίρα, στην τύχη (το ''ριζικό'', το ''γούρι''), σε οιωνούς, σε ποδαρικά και όνειρα. Θεωρούν άλλες ημέρες καλές και άλλες κακές, όπως λ.χ. τις Τρίτες, και φοβούνται ν' αρχίσουν οτιδήποτε τις ''κακέ'' ημέρες. Το έχουν ''γρουσουζιά'' να δώσουν στους γείτονες φως και φωτιά. Προσκυνούν το νέο φεγγάρι. Πιστεύουν σε νεράϊδες και καλικάντζαρους. Περιεργάζονται τις φυσικές αντιδράσεις του σώματός τους και λένε, ότι το τάδε θα τους συμβεί, επειδή λ.χ. τους τρώει το χέρι τους ή παίζει το μάτι τους ή βουίζει το αυτί τους κ.ο.κ. Όταν θεμελιώνουν σπίτι ή αρχίζουν τη ναυπήγηση πλοίου, σφάζουν στα θεμέλια ή στην καρίνα έναν πετεινό ή πρόβατο ή άλλο ζώο, προσφέροντας έτσι θυσία στο διάβολο 6) Ηαστρολογία: Οι αστρολόγοι λένε, ότι οι κατά προαίρεση ενέργειες των ανθρώπων ορίζονται από την κίνηση των άστρων. Στα αστέρια αποδίδουν τις ορμές της ψυχής και στους σχηματισμούς τους τα διάφορα γεγονότα της ζωής. Απ' αυτά και με τη συνέργεια των δαιμόνων, μαντεύουν δήθεν το μέλλον, αντιμετωπίζοντας έτσι τα αστέρια σαν ιδιότυπους ''θεούς'' (Ο 61οςκα­νό­ναςτηςΣΤ΄Οικου­με­νι­κήςΣυν­όδουκαιο 36οςτηςενΛαοδικείααπειλούνμεαφο­ρισμότουςασχο­λου­μένουςμεαυτήν) 7) Ταφυλαχτά: Τα χρησιμοποιούν οι φυλαχτάρηδες, τυλίγονταςσ' αυτάμεταξωτήκλωστήκαιγράφονταςονόματαδαιμονικά. Πολλοί τα κρεμάνε από το λαιμό ή το χέρι τους για να τους φυλάνε από το κακό. Όμοιοι μ' αυτούς είναι και εκείνοι που φτύνουν στον κόρφο τους, για να εμποδίσουν τάχα με το φτύσιμο τη βασκανία και
    8) Οι κλήδονες: Με τους κλήδονες προσπαθούν να ''μαντέψουν''δήθεν το μέλλον και το ''ριζικό''κάθε ανθρώπου με διάφορους λόγους, κλήσεις και άλλα παρόμοια. Κλήδονες γίνονται μέχρι σήμερα σε πολλούς τόπους, και μάλιστα στα νησιά, στο Γενέσιον του Τιμίου Προδρόμου (24 Ιουνίου). Συνήθως συνδυάζονται και με φωτιές, που τις ανάβουν οι άνθρωποι μπροστά στα μαγαζιά τους και τις περνάνε από πάνω.
    Αυτά είναι τα κυριότερα είδη της μαγείας. Υπάρχουν και άλλα πολλά. Τα περισσότερα αναφέρονται στην Αγία Γραφή και σε κανόνες ιερών Συνόδων, (κυρίως της ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου). (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)
  • O Θεός τιμωρεί αυστηρά όσους ασχολούνται με τα μαγικά ή τα χρησιμοποιούν. Στην Π. Δ. πρόσταζε να θανατώνονται με λιθοβολισμό όσοι γίνονταν μάγοι, φαρμακοί κ.λπ. (Λευϊτ. 20,27). Αλλά και πλήθη ολόκληρα ανθρώπων, πόλεις μεγάλες και ένδοξες, παραδόθηκαν σε πείνες και σφαγές και αφανισμούς εξαιτίας των μαγικών, όπως η Νινευΐ (Ναούμ 3,1), η Βαβυλώνα (Ησαϊας 47,1-9), ακόμα και η Ιερουσαλήμ (Ιερ. 14,14). Η Εκκλησία μας, επίσης ορίζει μεγάλες τιμωρίες (επιτίμια). Για παράδειγμα, η ΣΤ' Οικουμενική Σύνοδος (51ος καν.) κανονίζει με εξάχρονη αποχή από την Θεία Κοινωνία, όσους καταφεύγουν σε μάντεις, όσους ''λένε τη μοίρα'' και όσους κάνουν γητέματα. Αν επιμείνουν στα πονηρά τους έργα, τους χωρίζει τελείως από την Εκκλησία. Η τοπική Σύνοδος της Άγκυρας (24ος καν.) κανονίζει με 5 χρόνια στέρηση της Θείας Κοινωνίας, όσους φέρνουν μάγους στά σπίτια τους, για να βρουν τα μάγια που τους έκαναν άλλοι. Ο Μέγας Βασίλειος (55ος καν.) βάζει τους γόητες και φαρμακούς στην ίδια μοίρα με τους φονιάδες, επιτιμώντας τους με 20 χρόνιαε αποχή από την Θεία Κοινωνία. (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)
  • Να φεύγει κανείς μακριά από τους μάγους και τα μάγια, όπως φεύγει μακριά από την φωτιά και τα φίδια. Να μην τα μπλέκουμε τα πράγματα. Ο διάβολος δεν μπορεί ποτέ να κάνει καλό. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Οι μαύρες δυνάμεις του σκότους είναι αδύνατες. Οι άνθρωποι τις κάνουν δυνατές, με την απομάκρυνσή τους από τον Θεό, γιατί έτσι δίνουν δικαιώματα στον διάβολο. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Για να πιάσουν τα μάγια, πρέπει να δώσει κανείς δικαιώματα στον διάβολο. Να δώσει δηλαδή σοβαρή αφορμή και να μην έχει τακτοποιηθεί με την μετάνοια και την εξομολόγηση. Σε έναν που εξομολογείται, και με το φτυάρι να του ρίχνουν τα μάγια, δεν πιάνουν. Γιατί, όταν εξομολογείται και έχει καθαρή καρδιά, δεν μπορούν οι μάγοι να συνεργαστούν με τον διάβολο, για να τον βλάψουν. Πριν από λίγο καιρό (1985), ήρθε στο Άγιον Όρος ένας μάγος και έφραξε με πασσαλάκια και δίχτυα όλο τον δρόμο, εκεί σε μια περιοχή κοντά στο Καλύβι. Αν περνούσε από εκεί μέσα ένας ανεξομολόγητος, θα πάθαινε κακό. Δεν θα ήξερε από που του ήρθε... (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Οι μάγοι δεν έχουν καμμιά εξουσία και οι μαγικές δαιμονικές ενέργειές τους, δεν "πιάνουν" τους Χριστιανούς, παρά μόνο όταν: α) δεν υπάρχει καθαρή εξομολόγηση και β) όταν αδικουν κάποιον. Σε αυτές τις περιπτώσεις δίνουν εξουσία πλέον στον διάβολο. (ΆγιοςΠαϊσιοςοΑγιορείτης)
  • Οι μάγοι χρησιμοποιούν τις εικόνες, τα κεριά για να τους εμπιστευτούν οι άνθρωποι. Καλύτερα να δίνετε σταυρουδάκια, όταν σας ζητούν φυλαχτό. Μην κάνετε φυλαχτά, γιατί και οι μάγοι τώρα κάνουν φυλαχτά. Βάζουν απ' έξω καμμιά εικονίτσα ή σταυρό, αλλά μέσα έχουν διάφορα μαγικά. Βλέπουν οι άνθρωποι την εικόνα ή τον σταυρό και μπερδεύονται. Είπα σε κάποιον που είχε πάθει ζημιά από ένα μάγο: «Να πας να εξομολογηθείς, γιατί δέχεσαι επιδράσεις δαιμονικές». Πήγε, εξομολογήθηκε. Έρχεται μετά και μου λέει: «Δεν ένιωσα καμμιά διαφορά». «Βρε, μήπως έχεις τίποτε πάνω σου απ' αυτόν τον πλανεμένο;», τον ρωτάω. «Ναι, λέει, έχω ένα μικρό κουτάκι σαν μικρό Ευαγγέλιο». Το παίρνω, το ανοίγω και βρίσκω μέσα διάφορες εικονίτσες τυλιγμένες. Ξετυλίγω-ξετυλίγω και πιο μέσα είχε κάτι χάντρες, κάτι τρίχες, κάτι σαν ξύλα! Το πήρα και ελευθερώθηκε ο άνθρωπος. Βλέπεις τι τεχνίτης είναι ο διάβολος! Φορούν οι καημένοι άνθρωποι κάτι τέτοια φυλαχτά, δήθεν για να βοηθηθούν και ταλαιπωρούνται. Αυτά πρέπει να τα κάψουν και να παραχώσουν την στάχτη ή να τα πετάξουν στην θάλασσα και να πάνε να εξομολογηθούν. Έτσι μόνον ελευθερώνονται... (ΆγιοςΠαϊσιοςοΑγιορείτης)
  • Σήμερα πολλοί, όταν θέλουν να κάνουν κακό σε κάποιο πρόσωπο, καταφεύγουν σε μάγους, που χρησιμοποιούν την κέρινη κούκλα του βουντού. Φτιάχνουν μια κούκλα από κερί και όταν κάποιος τους ζητάει να βλαφτεί ο εχθρός του π.χ. στα μάτια, καρφώνουν μία βελόνα στα μάτια της κούκλας και αναφέρουν το όνομα αυτού που θέλουν να βλάψουν, κάνοντας διάφορα μαγικά. Και πράγματι το άτομο εκείνο, αν ζει αμαρτωλή ζωή και δεν εξομολογείται, προσβάλλεται από δαιμονική ενέργεια στα μάτια. Πάνε να βγουν τα μάτια του από τον πόνο! Κάνει εξετάσεις, αλλά οι γιατροί δεν βρίσκουν τίποτε... (ΆγιοςΠαϊσιοςοΑγιορείτης)
  • Ένας Μάγος δεν μπορεί να θεραπεύσει άρρωστο άνθρωπο! Έναν που τραντάζεται από το δαιμόνιο, αυτόν μπορεί να τον κάνει καλά στέλνοντας το δαιμόνιο σε άλλον. Γιατί ο μάγος με τον διάβολο είναι συνέταιροι, οπότε λέει στον διάβολο: «Βγές από αυτόν και πήγαινε στον τάδε». Βγάζει λοιπόν το δαιμόνιο από εκείνον και συνήθως το στέλνει σε κάποιον συγγενή του ή γνωστό του που έχει δώσει δικαιώματα στον διάβολο. Λέει μετά αυτός που είχε το δαιμόνιο: «εγώ υπέφερα, αλλά ο τάδε με έκανε καλά» και έτσι γίνεται διαφήμιση. Και γυρίζει τελικά το δαιμόνιο σε συγγενείς ή σε γνωστούς. Αν κάποιος, ας υποθέσουμε, είναι καμπουριασμένος από δαιμονική επήρεια, μπορεί ο μάγος να διώξει το δαιμόνιο από εκείνον, να το στείλει άλλου και να σηκωθεί όρθιος ο καμπούρης. Αν όμως έχει καμπούρα από αναπηρία, δεν μπορεί ο μάγος να τον κάνει καλά. (ΆγιοςΠαϊσιοςοΑγιορείτης)
  • Ο διάβολος δίνει στους γκουρού, στους μάγους κ.λπ. δυνάμεις, επειδή του δίνουν δικαιώματα. Έτσι μπορούν να κάνουν κάτι δήθεν θαύματα και ο άλλος που τους βλέπει, τους θαυμάζει... (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Μην νομίζετε ότι οι μάγοι καλοπερνούν, ότι οι δαίμονες τους κάνουν όλες τις φορές το χατίρι. Το ότι αρνήθηκαν μια φορά τον Χριστό, αυτό τους είναι αρκετό. Στην αρχή οι μάγοι κάνουν συμβόλαιο με τους δαίμονες, για να τους βοηθούν και οι δαίμονες υποτάσσονται για μερικά χρόνια στις διαταγές τους. Έπειτα όμως από λίγο καιρό τους λένε: «Μ' εσάς θα ασχολούμαστε τώρα;». Ειδικά, όταν οι μάγοι δεν καταφέρνουν να κάνουν αυτό που θέλουν οι δαίμονες, ξέρετε τί τραβούν μετά; Ξύλο τρώνε... (ΆγιοςΠαϊσιοςοΑγιορείτης)
  • Τα μέντιουμ τι κακό κάνουν! Δεν φθάνει που παίρνουν τα χρήματα από τους ανθρώπους, αλλά διαλύουν και οικογένειες. Πάει λ.χ. κάποιος στο μέντιουμ και λέει κάποιο πρόβλημα που έχει. «Κοίταξε, του λέει εκείνο, μια συγγενής σου που είναι λίγο μελαχρινή, λίγο ψηλή κ.λ.π. σου έχει κάνει μάγια». Ψάχνει αυτός να βρει, ποιά από το σόϊ του έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Κάποια θα βρει που να μοιάζη έστω και λίγο. «Α, αυτή είναι, λέει, που μου έκανε μάγια» και τον πιάνει ένα μίσος εναντίον της. Και εκείνη η φουκαριάρα, να μην ξέρη τίποτε, -μπορεί να τον έχει ευεργετήσει κιόλας- και αυτός να έχει μια αγανάκτηση εναντίον της, να μη θέλει ούτε να την δει! (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Όταν είναι μπροστά σου ο μάγος και λες την ευχή, εκείνη την στιγμή μπορεί να μπερδευτεί το δαιμόνιο και να μην μπορεί ο μάγος να κάνει την δουλειά του. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Όσοι ασχολούνται με τον ινδουϊσμό και την γιόγκα, δίνουν δικαιώματα στον διάβολο, δέχονται δαιμονικές επιδράσεις και καταστρέφονται. Με την γιόγκα, δεν μετεωρίζεται μεν ο νους, αλλά είναι σαν να τον έχει βάλει τον νου ο διάβολος στο τραμπολίνο και μετά τον εκσφενδονίζει... (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Οι γητευτές είναι μάγοι, που χρησιμοποιούν τους Ψαλμούς του Δαβίδ, ονόματα Αγίων κ.λπ. και ανακατεύουν και επικλήσεις δαιμόνων. Ενώ δηλαδή εμείς διαβάζοντας το Ψαλτήρι επικαλούμαστε την βοήθεια του Θεού και δεχόμαστε την Θεία Χάρη, εκείνοι με τον τρόπο που το χρησιμοποιούν, βρίζουν τον Θεό, αρνούνται την Θεία Χάρη και έτσι τους κάνουν μετά τα δαιμόνια το χατίρι. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Ένας νεαρός είχε μπλέξει με κάποιον μάγο και ασχολήθηκε με μαγικά. Έπαθε μετά ζημιά, αρρώστησε και κατέληξε στο νοσοκομείο. Μήνες ξοδεύτηκε ο πατέρας του, γιατί δεν είχαν τότε ασφάλεια, για να βρουν τι έχει. Οι γιατροί δεν του έβρισκαν τίποτε. Είχε γίνει χάλια. Τί κάνει τότε ό διάβολος! Του εμφανίζεται σαν τον Τίμιο Πρόδρομο, που τον είχαν πολιούχο στον τόπο του καί τού λέει: ''Θα σε κάνω καλά, αν ο πατέρας σου χτίσει μία Εκκλησία''. Το είπε το παιδί στον πατέρα του και εκείνος ο καημένος είπε: ''Παιδί μου είναι, όσα έχω να τα δώσω, αρκεί να γίνει καλά'' και έταξε στον Τίμιο Πρόδρομο, να του χτίσει μία Εκκλησία. Ο διάβολος έφυγε και το παιδί έγινε καλά. Έκανε το... θαύμα! Οπότε λέει ο πατέρας: ''Έγώ έταξα να χτίσω Εκκλησία. Πρέπει να εκπληρώσω το τάμα μου''. Δεν είχαν και οικονομική άνεση και, για να χτίσει τον ναό, πούλησε όσα χωράφια είχαν. Έδωσε όλη την περιουσία του! Τα παιδιά του έμειναν στον δρόμο. Αγανάκτησαν, ''να λείψει η Ορθοδοξία'' είπαν, και έγιναν Ιεχωβάδες!!! Βλέπεις τον διάβολο τί κάνει; Φαίνεται, εκεί (στην περιοχή τους), δεν υπήρχαν Ιεχωβάδες και βρήκε αυτός τρόπο, να γίνουν και εκεί Ιεχωβάδες! (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)
  • Όταν ζούσε ο ΆγιοςΠαϊσιος ο Αγιορείτηςκαι έτυχε κάποια φορά και περνούσε με το αυτοκίνητο από το δρόμο έξω από το Μαντείο των Δελφών, χωρίς να γνωρίζει τι τόπος ήταν εκεί, ρώτησε: ''Μα τι χώρος είναι αυτός που περνούμε τώρα; Υπάρχουν πολλά δαιμόνια σ΄ αυτόν τον χώρο...". Και του είπαν αυτοί που ταξίδευαν μαζί του, ότι περνούσαν έξω από το Μαντείο των Δελφών...!
  • Είναι ευκολότερο η φωτιά να παγώσει το χιόνι, παρά ο διάβολος να σε θεραπεύσει αληθινά (με το να πηγαίνεις στους μάγους). (Ιερός Χρυσόστομος)
  • Περιμένεις γιατρειά από τους δαίμονες; Όταν ο Χριστός επέτρεψε να μπουν στα γουρούνια, οι δαίμονες έριξαν τα γουρούνια στη θάλασσα. Δεν λυπήθηκαν τα γουρούνια και θα λυπηθούν τα ανθρώπινα σώματα; Μακάρι να μην φόνευαν! Μακάρι να μην επιδίωκαν την καταστροφή των ανθρώπων! Σε έβγαλαν από τον Παράδεισο, σου στέρησαν την Ουράνια τιμή και θα σου γιατρέψουν το σώμα; (Ιερός Χρυσόστομος)
  • Μην πιστεύεις και μην ελπίζεις σε μάταιους ανθρώπους, οι οποίοι με τις διδασκαλίες τους για κινήσεις αστεριών (αστρολογία) και με άλλες αφελείς δοξασίες (μοίρας - τύχης) επηρεάζουν τη ζωή σου. Πίστευε μόνο στην αγάπη του Θεού και στην Θεία Πρόνοια. (Άγιος Ισαάκ ο Σύρος)
  • Όλα τα είδη μαγεία αποτελούν λατρεία στον σατανά. (Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων)
  • Η καφεμαντεία και η μαγεία είναι δεμένες μεταξύ τους, όπως το ζυμάρι με το ψωμί. (Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός)
  • Στους μάγους καταφεύγουν άνθρωποι, οι οποίοι εμφανίζουν ψυχικές μεταπτώσεις, δεν ελπίζουν στην καλοσύνη και την βοήθεια του Θεού και αναζητούν την βοήθεια των ανθρώπων ή στηρίζουν μεγαλύτερες ελπίδες στους οιουσδήποτε ανθρώπινους υπολογισμούς και όχι στον Θεό και την πανίσχυρη βοήθειά Του και την πανταχού παρούσα Πρόνοια. (Άγιος Αμβρόσιος της Όπτινα)
  • Κάποτε παρακαλούσα θερμά τον Κύριο για μια ξαδέλφη μου, που είχε μπλέξει με την μαγεία. Ξεπέρασα κάθε όριο, παρακαλώντας: ''Χριστέ μου, για το Αίμα που έχυσες πάνω στον Σταυρό, ελέησε και αυτήν την ψυχή!'' Έφαγα τότε έναν μπάτσο, που ήταν όλος δικός μου. Ο Θεός όλα τα ανέχεται, αλλά από την μαγεία... μακριά! Και κάποια άλλη φορά επιχείρησα κάτι τέτοιο και ερέθισα την οργή του Θεού, αλλά πρόλαβα ζητώντας ''ευλόγησον'' (συγγνώμη) και δεν έφαγα τον μπάτσο. Φόβος και τρόμος είναι αυτά... (ΓέρονταςΕφραίμο Κατουνακιώτης)
  • Μια γυναίκα μου έστειλε γράμμα. Πήγα να τ' ανοίξω και βρωμούσε. Κατάλαβα ότι είχε πάει σε μάγους. (ΓέρονταςΕφραίμο Κατουνακιώτης)
  • Μονάχα αν γυρίστε στο Χριστό θα σπάσετε τις δαιμονικές κλωστές, που οι μάγισσες κυκλώνουνε τα σπίτια σας.... (Γέροντας Παπουλάκος)
  • Έχουμε 3 είδη μαγείας: η λευκή, η μαύρη και η κόκκινη. Η πιο επικίνδυνη είναι η λευκή και οι 300 του λευκού αδελφάτου, εκεί στα Ιμαλάϊα. Ενδύονται τους αγγέλους, με λευκές κελεμπίες και οι οποίοι φέρουν τα πιο επικίνδυνα δαιμόνια, τα άκρως δεξιά, τα οποία είναι πολύ δυσδιάκριτα, δεν φαίνονται. Συμπεριφέρονται σαν άγγελοι φωτός, στους διάφορους λαούς του κόσμου, βοηθώντας τους. Η μαύρη μαγεία είναι αυτή, όπου το κακό που γίνεται φαίνεται και είναι η λεγόμενη πνευματική τρομοκρατία. Τέλος η κόκκινη μαγεία είναι εκείνη, όπου γίνονται ανθρωποθυσίες στις οποίες πίνουν ανθρώπινο αίμα και γίνονται σαρκικές διαστροφές. Είναι ένας πνευματικός Μινώταυρος. (Γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα)
  • Οι μάγοι χρησιμοποιώντας τις ηλεκτρομαγνητικές ιδιότητες και ενέργειες, στέλνουν τα μάγια σε συγκεκριμένους ανθρώπους. Όταν όμως υπάρχουν αντίρροπες δυνάμεις από την άλλη πλευρά (προσευχή), τα μάγια καταστρέφονται και γυρίζουν πίσω στο μάγο και του κάνουν κακό! (Γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα)
  • Σε ένα τσίρκο, κάποιος μάγος εξαφάνισε έναν πολύ μεγάλο ελέφαντα. Όταν τελείωσε η παράσταση, τότε μόνο οι υπεύθυνοι του τσίρκου, διαπίστωσαν ότι έλειπε ο ελέφαντας και έκαναν σύσκεψη. Μα είναι δυνατόν; Που είναι και που πήγε ο ελέφαντας; αναρωτιώντουσαν. Ο ελέφαντας δεν είναι κανένα μικρό ζώο, που να μπορεί να διαφύγει, χωρίς κανένας μας, να μην κατάλαβε τίποτα... Μετά εμφανίστηκε ο μάγος στους υπεύθυνους του τσίρκου και παραδέχτηκε, ότι εκείνος τον εξαφάνισε. Μάλιστα, για να τον ξαναφέρει πίσω, τους ζήτησε λεφτά, όπως τελικά και έγινε. Αυτό το γεγονός έχει την εξής εξήγηση: Κάποιος δαίμονας σκεπάζει τον ελέφαντα με έναν μπερτέ που τον κάνει αόρατο στα δικά μας μάτια και στη συνέχεια τον ανεβάζει ψηλά στον αέρα. Ήταν καθαρά μια δαιμονική επίδειξη! Βέβαια θα πρέπει πρώτα ο μάγος να δώσει την ψυχή του στον διάβολο, για να του κάνουν στη συνέχεια οι δαίμονες τέτοιου είδους χατίρια. (Γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα)
  • Ο Κόπερφιλντ, είναι ένας μάγος και αυτή τη στιγμή θεωρείται από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως. Αυτός βγάζει φωτιά που βγαίνει από το σώμα του και φτάνει τα 8-10 μέτρα. Δεν είναι κάποιο τρικ, αλλά είναι αληθινή φωτιά που καίει. Δεν την βγάζει ο Κόπερφιλντ τη φωτιά, αλλά τη βγάζει το δαιμόνιο ή τα δαιμόνια που βρίσκονται μέσα του. Αυτό όμως που κάνει, δεν είναι θαύμα, αλλά είναι επίδειξη και εγωισμός. Γιατί το θαύμα έχει ταπείνωση, αφάνεια, σωτηρία ψυχής και λήψη Αγίου Πνεύματος. Στην προκειμένη όμως περίπτωση, έχουμε απάτη, πλάνη και δαιμονοποίηση. Και ένας που πηγαίνει να παρακολουθήσει, αυτά τα θεάματα, βλέποντας - βλέποντας, στο τέλος και αυτός δαιμονίζεται και έχει επιτίμιο. Μάλιστα αν πάει εν γνώση του, τότε έχει τόσο επιτίμιο, όσο έχει ένας σατανιστής! (Γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα)
  • Δεν πρέπει να πηγαίνουμε σε μάγους, όταν μας κάνουν ''μαγικά'' (αλλά στον Ορθόδοξο ιερέα), διότι ο διάβολος ναι μεν θα κάνει καλά το σώμα, αλλά θα μας σκλαβώσει την ψυχή. (Γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα)
  • Καμμία ανατολική θρησκεία, είτε Κινεζική, είτε Ιαπωνέζικη, είτε Ινδική, είτε Μωαμεθανική, δεν είναι απελευθερωμένη από την μαγεία. Όλες εμπεριέχουν την μαγεία, η οποία βρίσκεται υπό την εξουσία των πονηρών πνευμάτων, κάτι που οι άνθρωποι, δεν μπορούν να το αντιληφτούν. (Γέροντας Θαδδαίος της Βιτόβνιτσας)
  • Όσοι ασχολούνται με τα μάγια ή τρέχουν στις μαγείες, διαπράττουν μεγάλη αμαρτία ενώπιον του Θεού και εναντίον του Αγίου Πνεύματος, διότι αφήνουν το Θεό και ζητούν βοήθεια από το διάβολο. Αρνούνται τις προσευχές της Εκκλησίας και μπαίνουν στα σπίτια των μάγων. Εγκαταλείπουν τους λειτουργούς του Χριστού και πηγαίνουν στους υπηρέτες του σατανά. Αρνούνται την αλήθεια και δέχονται το ψεύδος, διότι όλα τα μαγικά λόγια και επικλήσεις είναι ψεύδη και δαιμονικές απάτες. Αυτοί που τρέχουν στους μάγους, αποβάλλουν από την ψυχή τους τη Χάρη του Χριστού και βάζουν στο σπίτι της καρδιάς τους, το πνεύμα του σατανά. Αρνούνται το Χριστό και ενώνονται με το διάβολο. Όλοι αυτοί δεν πρέπει να ονομάζονται Χριστιανοί, αλλά αποστάτες. Τιμωρούνται από το Θεό με ασθένειες, και μάλιστα ανίατες, με οικογενειακά προβλήματα, με ζημιές και διενέξεις, με πτωχεία και φοβερό θάνατο. Και εάν δεν εξομολογηθούν με δάκρυα, δεν θα σωθούν. Ενώ από την Εκκλησία αποβάλλονται τελείως, δηλαδή χωρίζονται από το Χριστό και παραδίνονται με τη θέλησή τους στα χέρια του νοητού εχθρού. Εάν πεθάνουν στην αμαρτία τους αυτή, δεν κηδεύονται από Ορθόδοξο ιερέα, αλλά όπως οι ειδωλολάτρες και οι αρνητές της πίστεως, οδηγούνται στην αιώνια τιμωρία τους, στα βάσανα της κολάσεως. Αυτές λοιπόν είναι ο φοβερές συνέπειες της μαγείας. (Γέροντας Κλέοπας Ήλιε)
  • Να μην κάνεις κανένα έργο, χωρίς να το σφραγίζεις με τον Τίμιο Σταυρό! Όταν αναχωρείς για ταξίδι, όταν αρχίζεις το έργο σου, όταν πηγαίνεις να διδάξεις στο σχολείο σου, όταν είσαι μόνος σου ή και με άλλους μαζί, σφράγισε με τον παντοδύναμο Σταυρό το μέτωπό σου, το σώμα σου, την καρδιά σου, τα χείλη σου, τα μάτια σου, τα αυτιά σου και όλα τα μέλη σου να τα σφραγίζεις με το σημείο της νίκης του Χριστού επί του Άδου. Και τότε μην φοβάσαι από τα μαγικά ή τα ξόρκια και τους μάγους. Διότι όλα αυτά λύνονται από τη δύναμη του Σταυρού, όπως το κερί λιώνει μπροστά στη φλόγα της φωτιάς και όπως φεύγει η σκόνη στον άνεμο! (Γέροντας Κλέοπας Ήλιε)
  • Αυτοί που είναι μέντιουμ και χαρτορήχτρες, δεν είναι απατεώνες, αλλά έχουν εξαπατηθεί οι ίδιοι από τον διάβολο και πιστεύουν, ότι αυτό που μας λένε, είναι αλήθεια. Επομένως δεν υπάρχει λόγος να τους κατηγορούμε, αλλά υπάρχει λόγος να τους αποφεύγουμε. Πηγαίνει για παράδειγμα κάποια στο μέντιουμ και της λέει το μέντιουμ, ότι αύριο ο άνδρας της θα έχει ατύχημα. Ο διάβολος δεν ξέρει αν θα έχει ατύχημα ο άνδρας της, αλλά για μην βγει ψεύτης ο διάβολος, θα προκαλέσει ατύχημα στον άνδρα της. Προκαλείται έτσι το ατύχημα και αυξάνεται η πίστη στο μέντιουμ και η ίδια γυναίκα γίνεται αιτία να προκληθεί κακό στον άνδρα της και να γίνει κόλαση η ζωή της! Και βγαίνουν μετά οι άλλοι και λένε: ''Να μου το είπε και έγινε!''. Καταλάβατε πως λειτουργεί το σύστημα; Δεν γνωρίζει ο διάβολος το μέλλον! (ΓέρονταςΝίκωνοΝεοσκητιώτης)
  • Με τρία πράγματα ο Διάβολος μας παίρνει στην Κόλαση: σαρκικά, αιρέσεις και μαγεία! (Γέροντας Μόδεστος)
  • Η μαγεία είναι η θρησκεία του διαβόλου. (π. Αθανάσιος Μυτιληναίος)
  • Οι άνθρωποι που γίνονται όργανα του σατανά δαιμονίζονται και δεν ανέχονται καν το όνομα του Ιησού Χριστού. Αν πάτε σε έναν μάγο και φοράτε σταυρό, θα σας πει να τον βγάλετε τον σταυρό, γιατί δεν μπορεί να κάνει τις ''ενέργειές'' του, όταν εσείς φοράτε τον σταυρό. Αν μου πείτε ότι έχουν εικόνες οι μάγοι, θα σας έλεγε, ότι είναι ''εγκλωβισμένες'' αυτές οι εικόνες. Όπως εγκλωβισμένη είναι και η εικόνα του Αγίου Κων/νου και της Αγίας Ελένης που υπάρχει στη μέση ο Τίμιος Σταυρός, εικόνα που κρατούν οι αναστενάρηδες και κάνουν τα ειδωλολατρικά-δαιμονικά εκείνα πράγματα. Σ' αυτές τις περιπτώσεις, ο Θεός για να τιμωρήσει αυτούς τους ανθρώπους, αίρει την ενέργεια τους Τιμίου Σταυρού και των Αγίων, για να μετέρχονται εκείνα που κάνουν και να πάρουν την χειρότερη καταδίκη, αυτής της πλάνης. (π. Αθανάσιος Μυτιληναίος)
  • Βαρύ το αμάρτημα για εκείνους, που καταφεύγουν σε μέντιουμ, για να κάνουν μάγια σε άλλους. Έχουν μαύρη ψυχή και δεν μπορεί αυτοί να έχουν σχέση με το Θεό. Ο σατανάς κάθεται στην καρδιά τους. Μεγάλο αμάρτημα έχουν και εκείνοι που πηγαίνουν για να τους λύσουν τα μάγια. Αυτοί ξεβαφτίζονται, αρνούνται τον Χριστό και συντάσσονται με τον Σατανά. Γι' αυτό και αν πάει κατόπιν στην Εκκλησία να τα λύσει, δεν του τα λύνει εύκολα ο Θεός. Έχω παρατηρήσει, ότι οι άνθρωποι, που δεν πήγαν σε μάγους και μέντιουμ με δύο το πολύ τρία «διαβάσματα» λύονται τα μάγια και απαλλάσσονται. Ενώ εκείνοι, που έχουν πάει στους μάγους να τα λύσουν, χρειάζονται μεγάλη μετάνοια και πολλή επιμονή για να απαλλαγούν. Έπειτα ούτε κερδίζει κανείς τίποτε από τους μάγους. Και εάν προς στιγμήν φέρει μία ανακούφιση, κατόπιν το κακό φουντώνει χειρότερα. Ούτε και να πει κανένας, πηγαίνω τώρα στα μέντιουμ και στους μάγους και κατόπιν μετανοώ και με συγχωρεί ο Θεός. Πονηρέ και διεστραμμένε! Πας να γελάσεις το Θεό; Είσαι εξυπνότερος εσύ από το Θεό; Η μετάνοια είναι δώρο του Θεού και δεν σου τη δίδει ο Θεός τότε. Ένα σου λέγω: Πρόσεξε! Πρόσεξε! Πρόσεξε! Να μην βρεθείς στα νύχια του διαβόλου, διότι δεν θα μπορέσεις να απαλλαγείς, ούτε εδώ, ούτε στην άλλη ζωή. (Αρχ. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος)
  • Ισχυρίζεται ο πνευματισμός, ότι έρχεται σε επικοινωνία με τον άλλο κόσμο, με τον κόσμο των αγαθών πνευμάτων, ότι έχει αποκαλύψεις, ότι φανερώνει τα μέλλοντα και τα άγνωστα πράγματα. Πολύ καλά... Τότε γιατί δεν μας φανερώνουν τα μέντιουμ, το φάρμακο του καρκίνου και αφήνουν τους επιστήμονες να σπάνε τα κεφάλια τους, να το ανακαλύψουν; Τότε γιατί δεν βρίσκουν οι ίδιοι τους το χρυσό και τους τόσους θησαυρούς που είναι κρυμμένοι στη γη, ώστε να γίνουν οι ίδιοι τους πλούσιοι; Ποιές ανακαλύψεις μέχρι σήμερα, οφείλονται στον πνευματισμό; Έπειτα αν δεν ήταν ο σατανάς μέσα στον πνευματισμό, να πλανά τον κόσμο, γιατί δεν τον χρησιμοποιεί η αστυνομία να βρίσκει τους εγκληματίες;... (Αρχ. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος)
  • Κάτω από το φλυτζάνι, κάτω από τα μέντιουμ, κάτω από το χαρτί, κρύβονται συντάγματα διαβόλων. Όλα αυτά, έχουν σχέση με την απώλεια της ψυχής των ανθρώπων. Ο άνθρωπος, μη έχοντας εμπιστοσύνη στο Θεό και στην πρόνοια Του, πάει να ρωτήσει την καφετζού, πως πάνε τα πράγματα στη ζωή του, πάει στην χαρτορίχτρα, για να δει, ποιόν άντρα θα πάρει κ.λ.π. Ο Χριστιανός μένει μακριά απ' αυτά. Ζητάει από τον Θεό και περιμένει έχοντας εμπιστοσύνη στο Θεό. (Παναγόπουλος)
  • Πολλοί που πενθούν κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο, πάνε στα μέντιουμ για να μιλήσουν τάχα με τις κεκοιμημένες αυτές ψυχές. Εκεί όμως αντί να μιλήσουν με τις ψυχές αυτές, μιλούν με τον διάβολο. Γιατί οι ψυχές δεν μπορούν να φύγουν, όποτε θέλουν από εκεί που είναι. Αν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχε καμμία ψυχή στην κόλαση. Θα έφευγαν όλες. (Παναγόπουλος)
  • Ο Θεός ήρθε για να καταργήσει τα έργα του σατανά και έρχονται τώρα οι άνθρωποι και ξαναστήνουν τα έργα του σατανά με τα μάγια που κάνουν. Καταλαβαίνετε τι κόλαση τους περιμένει... (Παναγόπουλος)
  • Οι δολοφόνοι και οι εγκληματίες, είναι γνωστοί από τα μέντιουμ, τα στέκια του σατανά, αφού οι ίδιοι οι σατανάδες, τους έβαλαν να αμαρτήσουν. Δεν θα μπορούσανε λοιπόν, οι αστυνομικοί να πάνε στα μέντιουμ, ώστε να εξιχνιαστούν όλες οι εγκληματικές ενέργειες; Όχι, διότι ο Θεός απαγορεύει τους σατανάδες να μαρτυρήσουν γι΄αυτά τα πρόσωπα, εκτός και αν πάρουν άδεια από το Θεό. (Παναγόπουλος)
  • Την ημέρα των Θεοφανείων, λύνονται όλα τα μάγια και για 40 μέρες όλοι οι μάγοι είναι με πονοκεφάλους. Παίρνουν φάρμακα και παυσίπονα, για να αντέξουν... (Ομολογία πρώην Μάγου)
  • Η γιόγκα είναι μια μορφή μαγείας. Είναι εξάσκηση καλώντας το δαίμονα στην ύπαρξή σας και στη ζωή σας. Μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στην φυσική ύπαρξή σας, καθώς και την πνευματική ευεξία σας. Μόλις φέρετε αυτές τις πρακτικές στη ζωή σας, ουσιαστικά καλείτε αυτές τις δαιμονικές οντότητες στο σπίτι σας και την οικογένειά σας. Η Γιόγκα, ειδικότερα, είναι πολύ επικίνδυνη λόγω της δυναμικής που έχει αποκτήσει στον κόσμο μας σήμερα, ακόμη και εντός της Χριστιανικής Εκκλησίας. Ορισμένες πρακτικές της γιόγκα χρησιμοποιούνται σε σατανικά τελετουργικά. (Beth Eckert - Πρώηνμάγισσα)
  • Η λέξη ''μαγεία'' είναι λέξη σανσκριτική (διάλεκτος των αρχαίων Ινδών) και σημαίνει απάτη. Μαγεία είναι η σατανική τέχνη, κατά την οποία ο άνθρωπος και πιο συγκεκριμένα ο μάγος, σε συνεργασία με τα πονηρά πνεύματα των δαιμόνων, ενεργούν με σκοπό την διάβρωση και την υποδούλωση της ανθρώπινης ψυχής στον σατανά.
  • Στην Παλαιά Διαθήκη, όσοι ασχολούνταν με μαντείες τιμωρούνταν με θάνατο δια λιθοβολισμού.
  • Το να πιστεύεις στα μέντιουμ, είναι σαν να πας σε ένα πολυτελές εστιατόριο, χωρίς να έχεις ούτε ένα ευρώ στην τσέπη σου, να παραγγέλνεις 20 στρείδια, με την ελπίδα πως θα βρεις μέσα σε κάποιο απ' αυτά μαργαριτάρι, για να πληρώσεις το γεύμα.
  • Κάποιος μάγος έκανε ψευτοθαύματα, με τη βοήθεια του διαβόλου, για να πλανεύει τους Χριστιανούς και να τους παίρνει με το μέρος του.
    Ανάμεσα στις άλλες θαυματουργίες του έκανε και τούτη: Έμπαινε στη φωτιά για πολλή ώρα. Ύστερα ζητούσε τη βοήθεια του δαίμονα, που έσβηνε τη φωτιά και έτσι ο μάγος παρέμενε αβλαβής.
    Όταν ο τοπικός Επίσκοπος πληροφορήθηκε το περιστατικό, πήρε το Άγιο αρτοφόριο με το δεσποτικό Σώμα και πλησίασε στη φωτιά. Αμέσως πρότεινε στο μάγο να δεθεί με αλυσίδα και να πέσει μέσα στη φωτιά, για να δει και αυτός τη θαυμαστή του διάσωση.
    Ο μάγος δέχτηκε να τον δέσουν και να τον ρίξουν στη φωτιά, νομίζοντας πως κι εκείνη τη φορά, όπως τόσες άλλες, θα γινόταν το ''θαύμα''. Μόλις όμως βρέθηκε τυλιγμένος στις φλόγες, άρχισε να καίγεται και να φωνάζει δυνατά:
    - Βοήθησέ με δαίμονα, γιατί θα με καταφάει η φωτιά!
    Άκουσαν όλοι τότε, μία απαίσια φωνή:
    - Πολλέςφορέςσεβοήθησα. Τώρα, όμωςδενμπορώ, γιατίστέκεταιπλάϊσουΟισχυρότερόςμου...
    Έτσιλοιπόνομάγοςέγινεστάχτη.
  • Ο πατήρ Σεραφείμ Ρομαντσόφ (Στάρετς του Γκλίνσκ), ήταν νέος υποτακτικός, όταν άρχισε ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος, από το μοναστήρι όπου μόναζε, πήραν κάποιους για το μέτωπο και ανάμεσά τους ήταν και εκείνος. Σύντομα τραυματίστηκε και τον έστειλαν στο νοσοκομείο. Εκεί ανάμεσα στους τραυματίες, ξεφύτρωσε ένας υπνωτιστής, ο όποιος προσπαθούσε να δράσει πάνω σ' όλους που ήταν δίπλα του. Με τις κινήσεις των χεριών του, υπνώτιζε τους τραυματίες, αλλά δεν μπορούσε να επιδράσει καθόλου πάνω στον νεαρό τότε π. Σεραφείμ. Ο π. Σεραφείμ θυμόταν, ότι καθώς ήταν ξαπλωμένοι, έλεγε την ευχή, την προσευχή τού Ιησού. Βλέποντας, ότι οι προσπάθειες του υπνωτιστή έπεφταν στο κενό, ο π. Σεραφείμ πείστηκε, ότι αυτό δεν είναι απλώς επίδραση σε κάποιες κρυφές δυνατότητες του ανθρώπου, αλλά πίεση του διαβόλου, ο οποίος εύκολα κυριεύει την ανυπεράσπιστη ψυχή. Δεν μπορεί όμως να εκδηλώσει τις δυνάμεις του, εάν ο άνθρωπος προσεύχεται.
  • Σε ένα χωριό της Ηπείρου, επανήλθε κάποιος μετανάστης, ο οποίος χρόνια ζούσε στο εξωτερικό, όπου εκεί είχε μυηθεί στον πνευματισμό - μαγεία. Οι απλοί συγχωριανοί του, μπροστά στα έκπληκτα και περίεργα φαινόμενα που επιτελούσε ο ίδιος, έμειναν κατάπληκτοι. Αυτός βέβαια, είχε ξεκόψει από την Εκκλησία, αλλά παρέσυρε και τους συχωριανούς του. Μάταια διαμαρτύρονταν για όλα αυτά, ο ευλαβής ιερέας το χωριού. Ένα πρωϊ όμως, όταν ξύπνησε ο πνευματιστής, βρήκε όλα τα έπιπλα του σπιτιού του έξω απ' αυτό, χωρίς να μεσολαβήσει κανείς. Ήταν καθαρά πνευματιστικό φαινόμενο. Αυτό επαναλαμβάνονταν συνεχώς, κάθε νύχτα. Ο ίδιος βρέθηκε σε αμηχανία, διότι δεν ήξερε τι να κάνει, διότι εκτός του κόπου να ξαναβάζει μέσα τα έπιπλα κάθε φορά, υφίσταντο εκείνα φθορά και ζημιωνόταν. Τότε του συνέστησαν οι συγχωριανοί του, να συμβουλευτεί τον ιερέα του χωριού τους. ''Δεν σου είπα, του απάντησε ο ιερέας, ότι μ' αυτόν που έμπλεξες, θα έχεις κακά ξεμπερδέματα; Τώρα πήγαινε να σημειώσεις σε κάθε έπιπλό σου, το σημείο του Τιμίου Σταυρού, με κιμωλία ή με μολύβι ή έστω και με κάρβουνο και δεν θα τα ξαναπειράξει ο σατανάς. Κατόπιν, να έρθεις να εξομολογηθείς, για να μην χάσεις την ψυχή σου''. Πράγματι συμμορφώθηκε ο πνευματιστής και έκανε αυτά που του είπε ο ιερέας. Και όσα έπιπλα σημείωσε με Σταυρό, εκείνα δεν τα πείραξε ο σατανάς. Όσα όμως κατά λάθος ή θεώρησε ασήμαντα και δεν είχαν το σημείο του Σταυρού, βρέθηκαν πάλι έξω από το σπίτι του...!!!